همه چیز در مورد لامپ های ریلی یا فروشگاهی

لامپ یا چراغ های ریلی ال ای دی یکی از ابزارهای نورپردازی مدرن و به روزی است که طرفداران زیادی هم دارد. 

گالری‌ها و کافه‌ها اغلب مکان‌هایی هستند که ما چراغ‌های ریلی را می‌بینیم ولی آیا می‌توانیم از چراغ ریلی در طراحی و نورپردازی محیط داخلی خانه هم استفاده کنیم؟ در این مقاله بایدها و نبایدهای استفاده از چراغ ریلی در خانه را بررسی کرده‌ایم.

چراغ های ریلی

از چراغ‌های ریلی می‌توان برای نورپردازی در محیط خانه استفاده کرد.

نسل‌های جدید چراغ‌های ریلی که چند سالی است وارد بازار شده است با نسل‌های پیشین و قدیمی‌تر خود تفاوت‌های زیادی در ریل، اندازه، طراحی، رنگ، اتصالات چراغ و نوع چراغ دارند. ریل‌های جدید به آسانی نصب می‌شوند و نیازی به سیم‌کشی ویژه و خاصی نیاز ندارند و در هر زمانی می‌توان آن‌ها را نصب کرد و به شبکه برق متصل کرد. چراغ‌های ریلی برای وقت‌هایی که می‌خواهید یک مجسمه یا نقاشی را در محیط خانه برجسته کنید، یا بر روی کار خاصی متمرکزید که نیاز به نور بیشتری دارند، بهترین انتخاب به شمار می‌رود. در ادامه به بیان چند نکته در رابطه با استفاده از چراغ ریلی در نورپردازی محیط داخلی خانه می‌پردازیم:

دلایل کافی برای نورپردازی منزل با چراغ ریلی

  • چراغ ریلی نوعی روشنایی امروزی است که انتخاب مناسبی برای خانه‌های بازسازی شده است که می‌خواهند نورپردازی مدرن داشته باشند.
  • ریل چراغ ریلی همه فن حریف است و می‌تواند در هر شکلی، با هر اندازه‌ای، در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • چراغ چراغ ریلی را می‌توانید بر روی یک اثر هنری، پیش‌خوان آشپزخانه، و کلا هر جایی که دوست دارید متمرکز کنید و هر وقت که دوست داشتید نقطه تابش آن را تغییر دهید.
  • قاب‌ها و ریل‌های رنگی چراغ‌های ریلی این امکان را به شما می‌دهد که سفید انتخاب کنید و چراغ و ریل خودتان را با کمک رنگ سفید سقف استتار کنید یا که با ایجاد پارادوکس سفید مشکی منظور خاصی را برسانید.

چه موقع از چراغ ریلی در محیط خانه استفاده کنیم؟

چراغ ریلی را اغلب موقعی استفاده می‌کنیم که یک جای خالی برای نصب روشنایی روی سقف داریم و قصد ما نورپردازی نقاط مختلف اتاق است. مثلا در یک آشپزخانه یا دفتر کار خانگی که لازم است نور به نقاط مختلفی تابانده شود، چراغ ریلی بهترین انتخاب است.

خرید چراغ ریلی 

گروه روشنایی تـــــِک لایــــت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *